Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Θεσσαλονίκη, Κωνσταντινούπολη, Σμύρνη




Γς said


Αεροπλάνα. Το χόμπι μου. Η αγάπη μου από πιτσιρικάς.
«Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω αεροπόρος να βομβαρδίζω στην Κορέα», η πρώτη μου έκθεση το 1950.

Κι ήταν τόσο ψυχοπλακωτική η απαρίθμηση αυτών που χάσαμε στη Μικρασιατική Καταστροφή που ήθελα να ξεχάσω όλα όσα άκουγα από πρόσφυγες της γειτονιάς στο Βύρωνα την ίδια περίπου εποχή.

Όλα! Εκτός από το παράπονο ενός γεροντάκου:

-Και θα σηκωνόντουσαν κάθε απόγευμα και τρία αεροπλάνα απ το Χασάνι [αεροδρόμιο Ελληνικού].
Το ένα για την Θεσσαλονίκη, το άλλο για την Πόλη και το άλλο για την Σμύρνη μας.


Ακόμα έχω μέσα μου αυτήν την εικόνα των τριών αεροπλάνων που απογειώνονται [κάθε απόγευμα!] με προορισμό τις τρεις Ελληνικές πόλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: