Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Ντιμπέιτ



Γς said
Και θυμάμαι το 70τόσο ένας καινούργιος πρόεδρος του Πυρηνοστασίου [Δημόκριτος] έριξε την ιδέα συζήτησης των προβλημάτων του Κέντρου στο αμφιθέατρο, έτσι χωρίς πρόγραμμα, χωρίς ατζέντα.
Ένα ντιμπέιτ διαρκείας, όπως το χαρακτήρισε. Και κανείς δεν ήξερε τότε τι είναι ντιμπέιτ.
Και μεταξύ των άλλων έπεσε κι η ιδέα να φύγει απ τον τίτλο του κέντρου το «Ατομικό» και «Πυρηνικό».

-Διαφωνώ. [Μια χημικός]. Όλα τα εργαστήρια εδώ μέσα λίγο πολύ ασχολούνται με την ατομική ενέργεια, τις ακτινοβολίες, τα ισότοπα. Π.χ. Τα κορίτσια της Υδροβιολογίας με τα ψάρια και το πλαγκτόν που μελετάνε.

Και πετάγεται ένα μελαχρινό μανιάτικο μανουλομάνουλο κορίτσι των ψαριών και του φυτοπλαγκτού:

-Τι λες κυρά μου; Ακου ψάρια. Κι αν θέλεις να μάθεις εγώ ποτέ στη ζωή μου δεν έχω πιάσει ψάρι!

Κι έτσι αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε τι ήταν ντιμπέιτ …



Δεν υπάρχουν σχόλια: