Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

McArthurGlen Designer Outlets



Γς είπε
54:


Ψιλοάσχετο: Σήμερα στο εκπτωτικό χωριό με το φοβερό όνομα McArthurGlen Designer Outlets

 στα Σπάτα, όσο η κυρά μου ήταν στο δοκιμαστήριο, χαλβιάδαζα κάτι Ουκρανές που ψώνιζαν στο μαγαζί και μόλις βρήκα ευκαιρία πέταξα τα ρωσικά μου.
Μου τη χάλασε όμως ένα τούρκος, που δουλεύει μαζί μ αυτές εδώ στην Ανατολική Αττική. Του την βγήκα με τα λιγοστά μου τούρκικα. Ηταν απ την Βόρειο Τουρκία.
-Καρά Ντενίζ του είπα (Μαύρη Θάλασσα) και άρχισε να μου μιλάει στα Ποντιακά.
Και μετά στα ελληνικά που έχει μάθει εδώ:
–Ελληνας είσαι βρέ;
–Όχι.
-Και που τα ξέρεις αυτά;
-Τα μιλάμε,. Ξέρεις ότι στα βουνά επάνω υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που μιλούν ποντιακά, αλλά όχι τούρκικα. Είναι η γλώσσα των παππούδων μας.

Δεν κάνω πλάκα. Ισως να με κορόιδευε.

Ντίνος είπε
59#
Καθόλου πλάκα δεν σου έκανε.
Πχ οι Οφλήδες και οι Τονιαλήδες
http://pontiosakritas.blogspot.gr/2011/04/blog-post_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: