Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Διαγώνισμα



Γς said
>Όταν πρωτοπήγα στο Παρθεναγωγείο, μόλις είχα πατή­σει τα είκοσι τρία.


Στην ίδια ηλικία έκανα κι εγώ το ντεμπούτο μου στην εκπαίδευση και μάλιστα σε «Παρθεναγωγείο». Μιας τεχνική σχολή θηλέων του ΟΑΕΔ.

Και με θυμάμαι στα διαγωνίσματα που καθόμουν και επιτηρούσα. Ναι, σοβαρός σοβαρός πρόσεχα μην αντιγράψουν. 
Ετσι έδειχνα.
Καλλιστεία όμως έκανα! 
Τις εξέταζα μία μία και σχημάτιζα την ομάδα των φιναλίστ πριν αρχίσουν να παραδίδουν κόλλες.

Εκεί να δείτε μάχες στην τελική φάση για την σταρ, μις κλπ της τάξης.

Ποτέ όμως δεν έδωσα αφορμή για σχόλια στη διαδρομή μου σ αυτή τη βαθμίδα μαθητείας.

Ισως επειδή ήμουν κάτω από το άγρυπνο μάτι της γραμματέως της σχολής και μετέπειτα πρώτης γυναίκας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: