Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Το μπάνιο



Γς said
67 @ Λεώ
Αχ βρε Λεώ. Μπράβο.
Να και μια δικιά μου εκδρομή, μεσημεριάτικα, που αρχικά ήταν προγραμματισμένη για μπάνιο κάπου στο Σαρωνικό.
Πριν 30 περίπου χρόνια. Με την μακαρίτισσα κυρά και τα τρία πιτσιρίκια μας.
Σαρωνικός και δεν ήμουν σίγουρος αν θα πηγαίναμε προς Λαγονήσι μεριά ή προς Κινέττα.
Κινέττα είπα και της φάνηκε κομμάτι μακριά και ταλαιπωρία. Και μειδίασα εντός μου.
Κι όταν περνούσαμε απ εκεί το σχέδιο είχε αλλάξει. Αγιοι Θεόδωροι και γιατί όχι Λουτράκι, που τελικά το αφήσαμε δεξιά για να πάμε στα Λουτρά της Ωραίας Ελένης. Μα ούτε κι εκεί θα τους πήγαινα.
Το Τολό είχα κατά νου. Και μόλις περάσαμε τη διώρυγα την έκανα για Κόρινθο κι από εκεί Ξυλόκαστρο, Ακράτα, Διακοπτό και φάγαμε στο Αίγιο. Και είπαμε[είπα] να πάμε λίγο παραπέρα στην Πάτρα. Να δούμε και τα Στέλιο και τη Σοφία τους φίλους μας. Και να τσιρίζει η κυρά να γυρίσουμε πίσω ή τουλάχιστον να κάνουμε εκείνο το μαμημένο μπάνιο που είχαμε πει.
Τίποτα εγώ. Πάτρα, που δεν πήγαμε όμως γιατί έστριψα για Ρίο και μετά μιας και δεν είχε γέφυρα στο φέριμποτ , Αντίρριο και ντουγρού για Κραβασαρά (Αμφιλοχία). Κάτι σουβλάκια και στην Αρτα για ύπνο μιας και είχε νυχτώσει για καλά πια.
Και το πρωί, που είπαμε ότι θα γυρίζαμε την κάνω για Γιάννενα. Η κυρά να τα έχει παίξει εντελώς. [Είναι η υποτιθέμενη Μαρία
 εδώ].
Και θα γυρίζαμε στα σίγουρα σην Αθήνα, αλλά εγώ αλλού θωρούσα ακίνητος, αλλού ο λογισμός μου. Στην Πίνδο.
-Σου έρχομαι. Και σε λίγο να στο Μέτσοβο. Άλλες περιπέτειες στην από δω μεριά της Πίνδου.
Να μην τα πολυλογώ. Μπάνιο κάναμε. Στον Αγιο Κωνσταντίνο!
Μετά Θήβα και τέτοια.

Και να έχεις και την κυρά να φωνάζει ότι δεν είχαμε πάρει μαζί μας ούτε μια εφεδρική περισκελίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: