Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Barbra Streisand


>νομίζω πως μπορούμε να το παραλληλίσουμε με το Barbara Streisand effect.

Barbra!
Ναι μωρέ το ξέρω, αλλά ο νους μου πήγε στην κόρη μου και το χουνέρι που μου έκανε άθελά της. Τώρα που το σκέφτομαι όμως βλέπω ότι δεν έφταιγε αυτή.
Τι μου έκανε;
Χαλβάδιαζα μια στην παραλία και ούτε που είχα προσέξει ότι η νεαρά (1984) ήταν κάπου εκεί κοντά. Και ξέρετε πως ζηλεύουν οι κόρες τους πατεράδες τους.
Κι απάνω που της έλεγα ότι έχει κάτι το ξεχωριστό, ότι μοιάζει της, της, το είπα άθελά μου. Της Μπάρμπρας Στράιζαντ !
Θα το μπάλωνα, αλλά για την ώρα έπρεπε να το παίξω σαν τον λαθιάρη πιανίστα. Να μην διορθώσω το λάθος μου και να συνεχίσω να παίζω. Το μπλα μπλα…
Αμ δε!
-Ρε μπαμπά! Η Στράιζαντ είναι άσχημη!
Που με άκουσε από κει που ήτανε;
Τέλος πάντων. Μου είχε κάνει και χειρότερες χαλάστρες!
Το έχει φαίνεται το DNA της οικογένειας:

1950, τριάντα πέντε χρόνια νωρίτερα.
Ο Γς στην ηλικία της. Ολη η οικογένεια ετοιμαζόταν να υποδεχτεί τους συμπεθέρους. Την οικογένεια της μέλλουσας γυναίκας του μπάρμπα μου του Λάκη.
Κι αυτός να έχει πιάσει την αδελφή του τη θεια μου την Ευθυμία και να της λέει:
-Ρε, μην τολμήσεις ν ανοίξεις το στόμα σου, Θα σε φάω!
Της το έλεγε και της το ξανάλεγε.
Και απορούσα γιατί.
Και ήρθαν και γνωριστήκαμε. Η μάνα της, ο πατέρας της κι η αδελφή της.
Και κάτσαμε να φάμε.
Οπότε, ακούω τη θειά μου να λέει στον μπάρμπα μου:
-Λάκη!
Ο Λάκης όμως δεν άκουγε.
-Λάκη, να σου πω κάτι;
Ο Λάκης όμως δεν την κοίταγε. Μόνο τα δόντια του τις έδειχνε.
Τελικά το είπε:
-Λάκη, εγώ αν ήμουν στη θέση σου θα έπαιρνα την αδελφή της. Είναι πιο όμορ
Δεν πρόλαβε να τελειώσει. Μια σφαλιάρα του μπάρμπα, που πέρασε πάνω απ το κεφαλάκι μου την βρήκε σε χρόνο μηδέν.


3 σχόλια:

Unknown είπε...

Τώρα εξηγούνται όλα
είχες Supervisor τον Θείο Λάκη
και νταντά την θεία Σοφία

Ανώνυμος είπε...

Κύρ ΓΙάννη, γιατί δεν λέτε ότι η Μπάρμπρα Στρέιζαντ είναι Εβραία;

Caktos είπε...

Ναι είναι Εβραία