Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Στην Τράπεζα


Και θυμήθηκα εκείνη τηνταυτότητα που την είχα χάσει για τέσσερα χρόνια και τη βρήκα μέσα στο εκλογικό μου βιβλιάριο.
-Την ταυτότητα  σας παρακαλώ.  Πριν λίγο στην Αλφα Μπανκ.
Είχα πάει στην διευθύντρια να της πω ότι δεν μπορώ να βρω την απόδειξη καταβολής κάποιου ποσού, που έπρεπε να επαναλάβω αυτό τον μήνα.
Στην αρχή μου είπε ότι δεν μπορεί να βοηθήσει.
Όταν όμως αρχισα να της λέω ότι με τα ονόματα του δικαιούχου και το δικό μου, με το ποσόν, αλλά και την μέρα που έγινε η συναλλαγή θα μπορούσε να κάνει τα μαγικά της με τα υπέροχα δακτυλάκια της στο πληκτρολόγιο, μαλάκωσε.
Δεν το έδειχνε όμως.
-Την ταυτότητα  σας παρακαλώ. Με ύφος.
Ανοίγω την τσάντα μου στη θήκη με την ταυτότητα και το διαβατήριο και…το χαρτί που ζητούσα. Ηταν εκεί.
-Δεν σας χρειάζομαι άλλο.

Με ύφος κι εγώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: