Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Μοναχός Νικόδημος



Ε, δεν περίμενα να ακούσω την Gnossienne No.1  του Erik Satie, στη γειτονιά μου, δίπλα στο ποταμάκι με τις καλαμιές. Την περασμένη Κυριακή.

Ηρθα λίγο αργοπορημένος αλλά απόλαυσα την πιανίστρια, το πρόγραμμα.

Ηταν κι ένας κύριος στην αίθουσα που τράβαγε ενσταντανέ και την προσοχή μου. Δηλαδή η φωτογραφική του μηχανή. Ωραίο κομμάτι. Θαρρώ είμαι ένα σκαλοπάτι πιο κάτω. Που θα μου πάει θα την αγοράσω.  Και φαίνεται ότι ήταν καλός φωτογράφος. Μου άρεσε ο τρόπος και η ηρεμία που καδράριζε.

Αποδείχτηκε όμως ότι ήταν και καλλιτέχνης.

-Α δεν γνωρίζετε τον Μοναχό Νικόδημο [αποσχηματισθέντα Αγιορείτη].

-Εναι ζωγράφος, μουσικός [είχε παιχθεί έργο του στο πιάνο και δεν το πρόσεξα], συγγραφέας και ..

-Και Φωτογράφος!

Πρόσθεσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: