Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Το Τουμποφλό



Αγγελος είπε...
Και για το λαιμό... τρινάλ!
(θυμάμαι τον εαυτό μου να φωνάζει, παρωδώντας τη διαφήμιση του τυζάλ, αλλά πότε ακριβώς;

Caktos είπε...
Αγγελε, ήταν μια εποχή που παρωδούσαμε συστηματικά τις διαφημίσεις. Στο Σινεμά βέβαια. Δεν υπήρχε TV.

-Ακάκιε!
 
-Μην ξεχάσεις να φέρεις την καλόγρια! Προλαβαίναμε να φωνάξουμε εμείς πριν την συνέχεια της διαφήμισης.
Η΄ -Ποιός είσαι ρε μ.;
-Ειμαι το ανίκητο Φόρτε(;)!
Κ.ο.κ.

Οσο και “για το του λαιμό” που λες, ο μικρός Κάκτος-Γς, όταν η χοντρή τσιγαρού της γειτονιάς ρώτησε τον ψιλικατζή 

-Τι θα μου δώσεις για το λαιμό μου;
 
απάντησε:
-Τουμποφλό!
-Τουμποφλό να βάλεις στον (μπίπ) σου!

Η καλή μου ανατροφή όμως δεν με άφησε να συνεχίσω και απήλθα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: