Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΓΑΠ



Γς είπε
22:
Ελα τώρα, τι είναι αυτά. Θυμάσαι τη κόντρα μας με την Ιστορία των Συναισθημάτων; Εκεί δεν σε πείραξε τόσο η επιθετική μου διάθεση. Σε εγκαλώ για επιλεκτική ευαισθησία έναντι του ωραίου φύλου.
Με την πενταήμερη τι θα γίνει τελικά;

Αντε και το αστειάκι:
Ο ΓΑΠ, στο Ρίο της Πάτρας, συναντά αργά το βράδυ την κόρη μου, 15 χρονών τότε με μια συνομήλικη φίλη της.
Τις είχα πάρει και τις δύο σε ένα συνέδριο εκεί και ο ΓΑΠ, Υπουργός Παιδείας τότε, για κάποια Πασοκική διάσκεψη εκεί ή στο διπλανό Ξενοδοχείο.
–Ξέρετε ποιος είμαι;
 -Κάτι μας λέει η φάτσα σας. Ο πατέρας κάποιας συμμαθήτριας μας;
 -Είμαι ο ΥΠΕΠΘ.
–Αντε.
–Τι προβλήματα έχετε; Τι θα θέλατε να αλλάξει στο σχολείο;

 -Να γίνει η πενταήμερη τριανταήμερη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: