Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Η μαμή που έγινε μάμης





Γς είπε

89 @ Κωνσταντίνος
>Μα σας ακούγεται για νορμάλ στα ελληνικά το Μάμης;

Το παν ήτανε να μην κομπιάζεις,
Να απαντάς σβέλτα, αβίαστα.

Ετσι στα “που ήσουνα”, “με ποιον ήσουνα” απαντούσα στο πίτσι φιτίλι.
Δεν είχα πρόβλημα, Και φαινόταν ότι ήμουν καθαρός, ωσεί περιστερά.
Όλα ήταν αλήθεια,
Βέβαια για να λέμε όλη την αλήθεια, στα ονόματα έκανα μια μικρή αλλαγούλα. Τόσο δα.
Η Γεωργία γινόταν Γιώργος, η Γιάννα Γιάννης. Κι η Φλώρα Φλώρος άμα λάχει να πούμε.

Είδα το Μάμης και θυμήθηκα ένα απόγευμα που κόντεψα να τα κάνω μούσκεμα.
Αλλά ψύχραιμα το ξεπέρασα.
Ημουν με μια φίλη μου την Τασούλα Γιατρίνα μαιευτήρας.

-Που ήσουν;
-Στη Σόνια για καφέ.
-Με ποιον καλέ;
-Με το Τάσο.
-Ποιον Τάσο
-Φίλος από τα παλιά. Μένει στο Χαλάνδρι κτλ κτλ.
Όλα που της έλεγα με άνεση, πλην της Τασούλας που έγινε Τάσος, ήταν αλήθεια, Σόνια, καφές, Χαλάνδρι.
Και πέφτει ξαφνικά η ερώτηση:

-Τι δουλειά κάνει;
-Μάμης. Καπάκι εγώ, χωρίς να κομπιάσω.
-Τι μάμης;
-Μάμη τον λέμε μωρέ, Τώρα μπορούσα ελεύθερα να κομπιάσω για να της εξηγήσω.
-Είναι μωρέ μαιευτήρας και τον λέμε για πλάκα μάμη. Πως ήθελες να τον λέγαμε; Μαμή;

Ναι ρε γαμώτο μαμή την ανέβαζα, μαμή την κατέβαζα τη Τασούλα.

Κι άντε τώρα να δουλέψει το μυαλό μου, να θυμηθώ το  μαιευτήρας, να σιγουρευτώ ότι είναι το ίδιο και στο αρσενικό κτλ. Θα μ έκανε τσακωτό, που τα μάσαγα.

2 σχόλια:

Jenna H. είπε...

Κύρ Γιάννη, γιατί δεν λέτε ότι και η μαμά του Σωκράτη, η Φαιναρέτη, ήτο μαία; Κι ότι ο ίδιος ο Σωκράτης εφήρμοσε τη μαιευτική μέθοδο στη Φιλοσοφία; Και γιατί να τον λέτε μάμο τον μαιευτήρα και όχι μαίο, όπως είναι η σωστή αρχαιοελληνική ονομασία;

Caktos είπε...

Αγαπητέ μου κάθε φορά που σχολιάζεις στον Κάκτο έχω μια εφαρμογή που μου λέει:
"Νέο σχόλιο από τον Βάταλο"

Τόσο προχωρημένα πράγματα

Αν δεν το πιστεύεις να σου παραθέσω όλα τα μηνύματα σου που μου έστειλες ως ανώνυμος κλπ