Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Σχόλια


Γς είπε

48: Αρκεσινεύς είπε

>Μετά μασούσαμε φύλλα σκινιάς (σχίνου) για να φύγει η μυρωδιά.

Εγώ πριν μπω το πρωί στο γυμνάσιο έπαιρνα απ το περίπτερο απέναντι Σίνα + Πανεπιστημίου, δίπλα στην Ακαδημία, καραμέλες Υγείας ΙΟΝ. 
Ξεβρόμιζα κάπως από την τσιγαρίλα.
Με είχε συνηθίσει ο περιπτεράς και έβγαζε το χέρι του με τις καραμέλες από τα βάθη του περιπτέρου, πριν φτάσω καλά καλά κοντά.

Και μια Κυριακή κατεβαίνω από το λεωφορείο με ένα πολύ γκιουζέλ παιδάκι (πρώτο μας ραντεβού) και πλησιάζω το περίπτερο. Τεντώνω το χέρι και περιμένω τις καραμέλες (να κάνω και φιγούρα πόσο κολλητός είμαι του περιπτερά). 

Αυτός όμως τίποτα. Ακουμπάω το δίφραγκο και του λέω
–Ελα ντέ!
Με κοιτάζει, κοιτάζει και την κοπέλα και μου βάζει στη παλάμη ένα προφυλακτικό! 

Αχ, τις Κυριακές ήταν ο αδελφός του δικού μου στο περίπτερο, που δεν με ήξερε. Και του έμοιαζε γμτ.
–Ποια με πέρασες; Η δικιά μου.
 Και έτρεχα πίσω της στην Πανεπιστημίου για να της εξηγήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: