42:
>Στην πράξη, καθημερινά υπήρχαν στις τάξεις εκτός των μαθητών και υποψήφιοι ή εν ενεργεία καθηγητές που παρακολουθούσαν το μάθημα
>Στην πράξη, καθημερινά υπήρχαν στις τάξεις εκτός των μαθητών και υποψήφιοι ή εν ενεργεία καθηγητές που παρακολουθούσαν το μάθημα
Δεν αναφέρεται ονομαστικά
στον φοιτητή της Φυσικομαθηματικής Γς.
Βάζαμε δεν ξέρω πόσες ώρες στο Πειραματικό. Ηταν στο Μάθημα της Παιδαγωγικής.
Βάζαμε δεν ξέρω πόσες ώρες στο Πειραματικό. Ηταν στο Μάθημα της Παιδαγωγικής.
Παρακολουθούσαμε και
κάποιο μάθημα Φιλοσοφίας με τον Ιωάννη, Θεοδωρακόπουλο.
Ωραίος, επιβλητικός, ψηλός, ασπρομάλλης.
Και θυμάμαι τον Κωνσταντίνο Σπετσέρη στην Παιδαγωγική που μας έλεγε για τους εξωστρεφείς και εσωστρεφείς χαρακτήρες.
Χοντρούληδες και έξω καρδιά, κατά κανόνα οι πρώτοι, λιγνοί φλεγματικοί, γρουσούζηδες οι δεύτεροι.
Ωραίος, επιβλητικός, ψηλός, ασπρομάλλης.
Και θυμάμαι τον Κωνσταντίνο Σπετσέρη στην Παιδαγωγική που μας έλεγε για τους εξωστρεφείς και εσωστρεφείς χαρακτήρες.
Χοντρούληδες και έξω καρδιά, κατά κανόνα οι πρώτοι, λιγνοί φλεγματικοί, γρουσούζηδες οι δεύτεροι.
Και είχαμε έναν
χοντρούλη, άλλο πράγμα. Καλημέρα του έλεγες, “Αντε και @αμήσου” σου απαντούσε.
Κι έναν αδύνατο, επίσης άλλο πράγμα. Εκδηλωτικός, καλαμπουρτζής. Σε αγκάλιαζε
ρε παιδί μου με τις γλύκες του.
Ε, αυτούς τους δύο
διάλεξε και τους ανέβασε στην έδρα για εποπτικό υλικό.
Σε λίγο λογοφέρανε άγρια με το χοντρούλη, ενώ ο αδυνατούλης κρατούσε την κοιλιά του απ τα γέλια.
Σε λίγο λογοφέρανε άγρια με το χοντρούλη, ενώ ο αδυνατούλης κρατούσε την κοιλιά του απ τα γέλια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου