Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Μανιάτικα


Γς είπε


Κόρη. Στη Μάνη μοιρολογούσαν κιόλας όταν γεννιόντουσαν.
Περιμένω στο ισόγειο του μαιευτηρίου της Ελενας με αγωνία το αποτέλεσμα της έκτακτης εισαγωγής της γυναίκας μου και προσπαθώ να κρατηθώ νηφάλιος συζητώντας  με τους άλλους μπαμπάδες. Ηταν η τρίτη φορά μέσα σε ένα τέταρτο που τα μεγάφωνα πληροφορούσαν τον κύριο Γρηγοράκο ότι απέκτησε κόρη. Φαίνεται όμως ότι ο κύριος Γρηγοράκος δεν ήταν παρών και ίσως θα έπρεπε να το επαναλάβουν αργότερα.
-Βρε το Μανιάτη, λέω στον απέναντί μου, χαρούλες που θα κάνει με το μαντάτο.
-Και αν σου πω ότι αυτός ο μανιάτης είμαι εγώ;
Περίμενε. Τι περίμενε δεν ξέρω. Αλλά από ώρα, από την πρώτη αναγγελία στεκόταν ανέκφραστος σαν να περίμενε το τρόλεϊ στη στάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: