Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

John Maynard Smith.


Μηχανικός της RAF κι ο μέγας Εξελικτικός Βιολόγος και Γενετιστής John Maynard Smith.
Τον είχα γνωρίσει. Ήμουν μέλος σε ένα
Population Group που μανατζάριζε.
Και θυμάμαι μια φορά που γύριζα αργά το βράδυ από το Λέστερ από ένα συνέδριο του Group αυτού στο ξενοδοχείο μου στο Λονδίνο . Ένα μικρό Κυπριακό στο Πάντικτον.
Και να είναι τύφλα ο ρεσεψιονίστας αγγαλιά με μια τσούλα που δεν τον άφηνε να μου δώσει το κλειδί.
-Βρε καθίστε καλά. Δώστε μου το κλειδί του δωματίου μου.

Είδα κι απόειδα και πήρα το αφεντικό στο τηλέφωνο του σπιτιού του που μου είχε δώσει. Δεν κατάλαβαν με ποιον μιλούσα στα ελληνικά και γελούσε το τσουλί που κλαιγόμουν στον μπαμπά μου.
Και ξαφνικά φουντάρει το Μπος!
Τους πέταξε έξω με τις κλωτσιές!
Το φχαριστήθηκα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: