Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Το Σούπερ Μάρκετ


Γς είπε
Δεν ήταν έξω από το σούπερ μάρκετ, αλλά ανάμεσα στα σταθμευμένα αυτοκίνητα. Την κοίταξα με περιέργεια και αυτή διστακτικά ήρθε προς το μέρος μου. Μια συνηθισμένη φιγούρα γύρω στα 30. Τα μάτια της ήταν βουρκωμένα και κοιτάζοντας γύρω της μη την βλέπει κανείς:
-Σας παρακαλώ δεν έχω να ταΐσω τα παιδιά μου.
Ψωνίζω με πλαστικό χρήμα και είχα μόνο μερικά σεντς, περίπου ένα ευρώ που τις τα έδωσα.
Όταν βγήκα μετά από ώρα, βρέθηκα μπρός στους συνήθεις ζητιάνους που δεν αφήνουν σε ησυχία τους πελάτες. Και εκεί πέρα μακριά την ξαναβλέπω ανάμεσα στα αυτοκίνητα διστακτική φοβισμένη, να περιμένει τι;
Πλησίασα και της έδωσα τις τσάντες μου και ξαναμπήκα στο σούπερ μάρκετ.
Ητανε μάνα και δεν έλεγε ψέματα. Ε, τι δουλειά κάνουμε τώρα. 40 χρόνια φούρναρης. Μια ζωή στη πιάτσα.
Και το ξέχασα αμέσως. Αλλά τώρα βλέποντας στα κανάλια Κύπριες μάνες να κλαίνε ότι δεν έχουν, δεν βρίσκουν γάλα για τα παιδιά τους…
Ο θεός να βάλει το χέρι του, γι αυτά που έρχονται

Και είναι κι ο σακάτης που λέει ότι δεν τρέχει τίπουα από την Κύπρο. Δεν είναι συστημικός κίνδυνος και να πάει να γαμηθεί αυτή και οι μανάδες της.
Το φχαριστιέται…
Ο σακάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: