Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Ο Μέρμηγκας κι ο Τζίτζικας


Ατιμα μυρμήγκια. Εγώ σήμερα θα ήμουν τραπεζίτης. Θα ήμουν μεγαλοκαταθέτης. Θα είχα λεφτά ρε παιδί μου. Αλλά δυστυχώς με τέτοια παιδικά τραύματα.
Money-money. Εξ απαλών ονύχων κατανόησα την αξία του γι αυτό και άρχισα να το μαζεύω. Πενταροδεκάρες  χάρτινες, από τα ρέστα του μπακάλη. Τα έκρυβα σε διάφορες κρυψώνες, αλλά η μάνα μου πάντα τις έβρισκε.
Μέχρι που βρήκα ένα τενεκεδοκούτι  από γάλα εβαπορέ και τα στρίμωχνα μέσα από δυό τρύπες που είχε.  Και ήμουνα σίγουρος ότι η περιουσία μου ήταν ασφαλής στο κουτι που το είχα κρυμμένο μέσα σε κάτι θάμνους απέναντι στο μεγάλο οικόπεδο.
Και κάποτε στούμπωσε και το άνοιξα..
Φαίνεται ότι υπήρχαν υπολείμματα από γάλα εβαπορέ που είχαν ποτίσει τα χαρτονομίσματα, που είχαν έρθει τα μερμήγκια, που έφαγαν το βιός μου.
Κουρέλια.
Ατιμοι μέρμηγκες με κάνατε τζίτζικα 

Δεν υπάρχουν σχόλια: