Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Σταθμός Λαρίσης



Λοιπόν τη μέρα που κηρύχτηκε η Γενική επιστράτευση το 1974 και γινόταν της κακομοίρας έξω από το Φρουραρχείο (;) στο σταθμό Λαρίσης, μας πλησιάζει ένας και δείχνοντάς μας το Απολυτήριο – Φύλλο Πορείας του:
-Που πάω εγώ ρε παιδιά;
-Δεν πας πουθενά τυχεράκια. Είναι άσπρο. Θα μείνεις εδώ. Να φυλάς τις γυναίκες μας.
-Και φρόνιμα ε;
Μας είχαν εκεί σχεδόν μια μέρα στο περίμενε.
Κατά το απογευματάκι βλέπουμε πάλι τον τύπο να ρωτάει μια άλλη παρέα τα ίδια.
Τον βουτάω.
-Ελα δω μωρή κουφάλα. Δεν σου είπαμε το πρωί ότι δεν πας πουθενά; Τι ρωτάς;
-Το ξέρω μωρέ. Αλλά μου αρέσει να το ακούω…

2 σχόλια:

Αγγελος είπε...

Το "φΙλάς"και το "φρόνΗμα"είναι ορθογραφικά λάθη ή ηθελημένα;

Θυμάμαι κι εγώ ένα γνωστό μου που έκανε εμετό όλο το απόγεμα μέχρι που διαπίστωσε πως είχε λευκό απολυτήριο και δεν τον καλούσαν... (Εγώ είχα ακόμα αναβολή κι έτσι ήξερα από την αρχή πως δεν με καλούν.)
Τι χαρά όμως και τι πανζουρλισμός την Τρίτη 23/7 το βράδυ!

Caktos είπε...

Φτού!

Σ ευχαριστώ. Τα διόρθωσα