Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Αγιος Νικόλαος ο Χαστουκιάρης



Αχ αυτές οι μετατροπές ονομάτων από αρσενικό σε θηλυκό και τούμπαλιν.
Στην εκκλησία. Βαφτίζαμε τον δεύτερο γιό μας Νίκο (το όνομα του πεθερού μου).
-Βαφτίζεται ο δούλος του θεού…

-Φλώρος. Νονά και μαμά μαζί.
(Φλώρα λέγανε την πεθερά μου που την είχε κάνει πρόσφατα)
-Τι Φλώρος πάτερ μου. Νικόλαος!

Με κοίταξε άγρια ο παπάς και πήγε να συνεχίσει με το Φλώρος.

-Πάτερ μου, η παριανή πεθερά μου το πήρε το όνομα από τους καθολικούς στις Κυκλάδες.
Εμείς είμαστε ΧΟ! Νικόλαος, ο προστάτης των Ναυτικών!

Ανένδοτος ο πάτερ.
Ανένδοτος κι εγώ. 
Θα έκανα τον Προφήτη Ηλία στο Παγκράτι λαμπόγυαλο. Θα άρχιζα να κατεβάζω καντήλια, αγίους, τα πάντα-όλα, προκειμένου να γλιτώσω το παιδί από κοινωνικό στιγματισμό.

-Τι Φλώρος πάτερ; Νικόλαος που είναι και αντρικό!
-Αντρικό; (έκανε πως δεν κατάλαβε το υπονοούμενο).
-Ναι, αντρικό. Ο Αγιος Νικόλαος ήταν άντρας. Χαστούκισε και τον αιρετικό Αρειο εις την Α’ Σύνοδο της Νικαιας!


Αυτό ήταν:

-Βαφτίζεται ο δούλος του Θεού Νικόλαος!


Αμήν

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εύγε κυρ-γιάννη είσαστε παλικάρι, προστατεύσατε τις ελληνορθόδοξες παραδόσεις μας... Άκου Φλώρος!