Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Bank teller



Γς είπε
 11:
>Τώρα την “Εμπορική” την καβάτζωσε ο έτερος καλαματιανός.
(και τις επισφάλειές της εμείς)

Και πέρασε η Εμπορική στην Αλφα μπανκ, που άφησε το κατάστημά της και ήρθε σ αυτό της Εμπορικής. Πάω κι εγώ και βλέπω τους λογαριασμούς μας στην Α. και την Ε. όλους μαζί εκεί.
Ηθελα α στείλω 400 ευρά σε κάποιον και είπα στην υπάλληλο από ποιον λογαριασμό να τα πάρει.
Και μετά 2-3 βδομάδες με παίρνει τηλέφωνο αυτός ο κάποιος ότι δεν έχει πάρει φράγκο.
-Μα σου τα έστειλα. Εχω και την απόδειξη. Στάκα να την βρω και σε παίρνω πίσω.
Και την βρήκα την απόδειξη που έδειχνε πράγματι ότι πήρε 400 ευρωπουλάκια από τον λογαριασμό που της υπέδειξα.
Τα είχε στείλει όμως στον άλλο λογαριασμό μου, της κάρτας μου.
Κι όχι τίποτα άλλο. Είχα δει κάτι παραπανήσια λεφτά και νόμισα ότι ήταν τίποτα αναδρομικά από το επικουρικό μου, που δεν μου είχαν στείλει ακόμη και τα τίμησα δεόντως!

Αχ, αυτή η τέλερ! Στο ύψος του άλλου συναδέλφου της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: