Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Θα αγοράσετε κούκλα στο αγοράκι σας?



πό το ΦΒ:
(Νίκος Ξ.)
>διαβάζοντας τό παρακάτω άρθρο κατάλαβα γιατί δέν έχω τό άισθημα τής φροντίδας γιά τούς άλλους, τό νοικοκυριό, τήν μοιρασιά τής δουλειάς τού σπιτιού καί γιατί .. καί τό χειρότερο, γιατί δέν μυήθηκα στό ρόζ καί παράμεινα νορμάλ αρσενικό! 
ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΚΟΥΚΛΕΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΩ!!
 ΜΠΟΥΟΥΟΥ! 
ΕΛΕΟΣ!
 ΑΙΔΩΣ!

Το παιχνίδι των παιδιών δεν μπορεί να μείνει ανεπηρέαστο και να μην αντλεί τις θεματικές του από τους κυρίαρχους / ηγεμονικούς Λόγους για τα φύλα που παρουσιάζονται στη δημόσια σφαίρα της μαζικής κουλτούρας και της πολιτικής ....

--------------------

Όταν ήμουνα νινί
Δεν μου δίνανε μ(μπιπ).
Τώρα που μεγάλωσα
πλήρωσα και γ(μπιπ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: