Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Το μετέωρο βήμα του πελαργού

Γς είπε


56:
Αργόσχολε, μΠαοκτζής είσαι; Τι Μπόλη και Μπόλη;
Πόλη είναι!
Και μια που ανέφερες για τον Αυγουστίνο Καντιώτη και τις προφητείες του Κοσμά του Αιτωλού:
>Υποθέτω ότι η πρώτη εμφάνιση θα είναι γύρω στο 1945-49
θυμάμαι που μου έλεγε ο πατέρας μου ότι τα χρόνια εκείνα του εμφύλιου και της παντοδυναμίας της Φρειδερίκης ο Καντιώτης θέλοντας να τονίσει την ματαιότητα αυτού του κόσμου, έλεγε από τον άμβωνα:
-Κι αυτήν ακόμα τη Φρειδερίκη σκουλήκια θα την φάνε!
Πάντα προβλήματα δημιουργούσε με κάθε αρχή.
Είχα κι έναν μουρλό ξάδελφο που ήταν οπαδός του και μου έδινε την “Σπίθα” που έβγαζε ο παπούλης. Εκεί να δείτε! Τα έβαζε με τους πάντες.
Κι άλλη μια πλακούλα: Ηταν κι ένας άλλος, συνάδελφός μου, στενός οπαδός του. Θεούσος.
Ολοι τον σεβόντουσαν και τον υπολήπτοντο. Πλην εμού φυσικά, που του δοκίμαζα τα ηθικά όριά του ποικιλοτρόπως και επί καθημερινής βάσεως. [Βάσεως. Χρόνια κι εκείνα. "–Είμαι της γνώμεως" η φίλη μου η Σοφία Κ. στο ίδρυμα που λέμε].
Ο Καντιωτικός λοιπόν αυτός συνάδελφός μου μη δυνάμενος να αντέξει την ανηθικότητα της πόλης μας και τον συγχρωτισμό του ίσως με άτομα του επιπέδου μου, εγκατέλειψε τα επιστημονικά και μετακόμισε στην Φλώρινα κοντά στο Δεσπότη. Μαζί με την θεοσεβούμενη γυναίκα του και τα 5 μικρά παιδιά του.
Και ξαφνικά μαθαίνω ότι το ηθικό αυτό πρότυπο, την έκανε για Ολλανδία. Σερσέ μια μικρή Ολλανδέζα μετά της οποίας έκανε γκεζί, δύο κουτσούβελα και μια νέα (χριστιανική βεβαίως) οικογένεια.





1 σχόλιο:

sour007 είπε...

Τι μου θύμησες Σαμπάτης,Γιώργος,Σοφία
που πήγαινε να ορκιστεί από τον άγιο
που η Θεία κατίνα τον έβαλε στον ΟΤΕ
και πηγαίναμε να καταπατήσουμε
οικόπεδο στο Πέραμα όπως το παπαδάκι
ο Γιώργος.Να είσαι καλά