Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Χιόνι - Μάνικα




Facebook:

Smaragda Tsokataridou
58 mins · 
Τι σκεφτομαι με ρωταει ο μιστερ...Σκεφτομαι ενα αθωο ψεμματακι που ελεγα στα παιδια μου οταν ηταν μικρα.Μισουσαν το πρωινο ξυπνημα για το σχολειο οπως και τα περισσοτερα παιδια..Δεν ηξερα τι να σκαρφιστω για να τα ξυπνησω.Τα παιδια μου λατρευαν το χιονι κι επειδη σπανια βλεπαμε χιονι στην πολη μου να τι σκαρφιστηκα.Παδια,παιδια!!! φωναξα ελατε να δειτε..χιονιζει !!!Σηκωθηκαν με τη μια απ' τα κρεβατια τους ολο λαχταρα να δουν το χιονι απ' το παραθυρο..με το που καταλαβανε πως ηταν πρωταπριλιατικο ψεμμα κατεβασαν κατι προβοσκιδες αλλο πραμα...

John Sourdis Καλά εγώ έκανα κάτι καλύτερο. Χειμώνας, κρύο, παγωνιά κι ο μεγάλος δεν σηκωνόταν. Πήγα στην αυλή και έφερα το λάστιχο του ποτίσματος και του το έβαλα κάτω από τα σκεπάσματα. Κοντά στην πλάτη του. Μετά πήγα κι άνοιξα στο φούλ το διακόπτη.
Έκτοτε επι τω ακούσματι του λαστίχου και μόνον εγέντο πύραυλος!




13 mins · Like · 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: