Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Ο αρχιελεγκτής





Γσ είπε
160:
>και οι φαντάροι που σε ξυπνάνε μιμούμενοι τον ελεγκτή για πλάκα.

Τι πλάκα είχανε κι οι ελεγκτές;
Θυμάμαι μια σκηνή πριν 40 και βάλε χρόνια. Λαμία-Αθήνα, τρένο. Ξαφνικά εμφανίζονται τρεις αγχωμένοι (υπο)ελεγκτές και προετοιμάζουν τους επιβάτες για την έλευση του Μεγάλου (αρχι)Ελεγκτή του τρένου.
Ελέγχουν τα εισητήρια εκάστου και τον παρακαλούν να το κρατά στο χέρι με ελαφρά στροφή προς το διάδρομο, όπου θα πέρναγε ο μεγάλος. Οντως ενεφανίσθη ο μεγάλος και με ένα φοβερό τουπέ, αργά, τελετουργικά ακύρωνε τα εισιτήρια με ένα μαραφέτι-τρυπητήρι που κρατούσε στο χέρι.
Μέχρι που έφτασε σε μένα, που είχα γυρίσει προς το παράθυρο και απολάμβανα τη θέα. Εισιτήριο! Εισιτήριο! Φώναζαν οι φουκαράδες οι υπό, έσφιγγε τα δόντια ο σούπερ.
Και αρχίζει το δικό μου τελετουργικό. Αργά αργά άρχισα να ψάχνομαι. Δεν άφησα τσέπη τσεπάκι χαρτοφύλακα, μέχρι τη φόδρα του σακακιού μου, θαρρώ και το ρεβέρ, που είχαμε τότε, του παντελονιού.
Βέβαια γίνανε διάφορα κατόπιν, αλλά τέλος πάντων, νέος ήμουν, το κατευχαριστήθηκα.

-----------------



Πώς βγαίνει τόσο ήρεμος από το λεωφορείο ο γάτος; Πλήρωσε εισιτήριο; ή μήπως είναι ελεγκτής;



Ιδιος με το γάτο μου είναι:


Ο Μελής. Ο γάτος του Κάκτου-Γς

Δεν υπάρχουν σχόλια: