Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Κι ενέσεις 606


“γλέντια, καβγάδες ως να φέξει
αρρώστιες, αμφιθέατρο, Συγγρού
κι ενέσεις 606”

* ενέσεις 606
: Ενέσεις που περιείχαν διάλυμα επιβράδυνσης της σύφιλης.

* αμφιθέατρο Συγγρού: Το αμφιθέατρο του Νοσοκομείου Αφροδισίων Νοσημάτων, στο οποίο μαζεύονταν για υποχρεωτική εξέταση οι ιερόδουλες.
Σημειωτέον ότι το νοσοκομείο ήταν δωρεά (1910) της οικογένειας του βαθύπλουτου Ανδρέα Συγγρού, που πέθανε από σύφιλη.

Από το γραφείο μου έβλεπα τις επαγγελματίες πόρνες να έχουν στηθεί στην ουρά για την καθιερωμένη γυναικολογική εξέταση και την πολυπόθητη σφραγίδα ότι είναι καθαρές. Το εξεταστικό κέντρο είναι δίπλα απ τη Σχολή μας στην Ιερά Οδό.

Και χρειάστηκε μια δικιά μου να έρθει να με δει για κάτι επειγόντως.
-Εχω μάθημα σε μισή ώρα, αλλά έλα. Θα είμαι στα νέα κτίρια στη Πληροφορική. Θα μπεις από τη δεξιά πύλη της Ιεράς οδού και θα πάρεις το δρόμο με τους φοίνικες. Στο τέρμα πες το όνομά μου και θα σου πουν που είμαι.
Και πήρε το δρόμο δεξιά, αλλά έξω απ τη Σχολή κι έπεσε πάνω στις πουτάνες που περίμεναν. Και ρώτησε. Και δεν με ξέρανε. Και πλάκωσαν κι οι νταβατζήδες.
-Ρε παιδιά έχουμε κάνα Κάκτο εδώ; Και φυσικά δεν είχαν. Και την πλησιάζει ένας συνωμοτικά:
-Καινούργια είσαι;
-Τι καινούργια;
-Εχεις ξανάρθει εδώ;


Λίγο ακόμη και θα της έβγαζαν βιβλιάριο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Κύρ Γιάννη ντροπή σας. Πού βρήκατε γραμμένο ότι ο Συγγρός πέθανε από σύφιλη; Αυτά τα λένε οι μπολσεβίκοι για να συκοφαντήσουν τον Μέγα Ευεργέτη. Σάς ήξερα για Δεξιό, κύρ Γιάννη μου, πώς γίνατε κι εσείς μπολσεβίκος στα 70φεύγα; Μπάς και πιάσατε καμμία κουμμουνίστρια γκόμενα; Από σύφιλη πέθανε ο Λένιν, πείτε της αυτής της καριόλας και των φίλων σας τον μπολσεβίκων

https://www.euro2day.gr/news/highlights/article-news/697311/o-vlantimir-lenin-mallon-den-pethane-apo-syfilh.html


https://hms.org.gr/wp-content/uploads/2016/10/History-Of-Microbiology.pdf

Caktos είπε...

ευχαριστώ για το "Από την ιστορία της σύφιλης στην Ελλάδα: οι δύο πρώτοι ασθενείς
του Νοσοκοµείου «Ανδρέας Συγγρός» (1910)"