Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Πανόραμα






Γς είπε
20:
>“έφερες το πράμα;”, συνήθως μετάφραση του “
did you bring the stuff?”.
Χε, χε! Τι μου θύμισες τώρα!
Ανεβαίναμε τις στροφές της Πάρνηθας με μια δικιά μου, η οποία θέλησε να σταματήσουμε κάπου για να απολαύσουμε τη θέα. Σταματάω λοιπόν σε κάποιο «πανόραμα» της διαδρομής όπου ένα άλλο ζευγάρι ήταν ήδη εκεί. Για ένα δευτερόλεπτο διασταυρώσαμε τα βλέμματα μας με τον τύπο και αμέσως κατάλαβα ότι με έπαιρνε για μια πλακούλα. Ετσι το τόλμησα:
-Το έφερα το πράμα!
Κι ο δικός μου καπάκι με ύφος μαφιόζου, σοβαρός σοβαρός:
-Μπορώ να το δω;
Πάγωσαν κι οι δύο οι τύπισσες…
-Και μ’ αυτές τι θα κάνουμε; Του λέω. Κι ο αθεόφοβος μου απαντά με την χαρακτηριστική χειρονομία «καπούτ» με το δάχτυλο στο λαιμό του!
Εχασαν το χρώμα τους οι κοπελιές. Κα@@@ρήθηκαν από το φόβο τους, εκεί στην ερημιά.
Δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο κι έσκασα στα γέλια, πρίν αρχίσουν να τρέχουν και να πέφτουν πάνω στα αυτοκίνητα που ανέβαιναν στην Πάρνηθα ζητώντας βοήθεια.


1 σχόλιο:

Gee Pontius είπε...

και με το πράμα τι έγινε ; το παρέδωσες ;