Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ευτυχήματα



Είχα και  δυό ευχάριστα ατυχήματα.
Το ένα το προκάλεσε ένας πιτσιρικάς που τον είχε αφήσει μόνο του μέσα στο αυτοκίνητο ο πατέρας του. Κατά λάθος έλυσε το χειρόφρενο ή/και την ταχύτητα και άρχισε να τσουλάει. Ευτυχώς που σταμάτησε πάνω μου πριν πάρει μεγάλη φόρα στην κατηφόρα της οδού Εθνικής Αντίστασης στην Καισαριανή.
Το άλλο το προκάλεσα εγώ με τον σκαραβαίο μου πριν 30 χρόνια στη διασταύρωση της Κωνσταντινουπόλεως με το τρένο. Ηταν φοβερή η κίνηση πρωί πρωί και μόλις άρχισαν να πέφτουν οι μπάρες έμεινε ένα Φίατ μπροστά μου πάνω στις ράγες. Είπα να ανοίξω την πόρτα για να γλυτώσω αλλά βλέποντας το τρένο να είναι ακόμα λίγο μακριά έβαλα την πρώτη και αργά αλλά σταθερά τσούλησα το καινούργιο Φίατ και φύγαμε από τις ράγες.
Και πόσο όμορφα ακουγόντουσαν τα φανάρια που έσπαγαν!