Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

θάλαμος νοσηλείας



Γς said

Ούτε ωράριο, ούτε όριο αριθμού επισκεπτών τηρείται.

Στον Ερυθρό με εγκεφαλικό περιστατικό, που δόξα τω θεώ, γιατρεύτηκε.
Ένας πολύ μικρός θάλαμος με 6 κρεβάτια.

Και με το που φέρανε ένα αλβανό άρχισαν οι επισκέψεις. Δεν ήταν μόνο το πλήθος (νόμιζες ότι ερχόντουσαν με πούλμαν) αλλά μίλαγαν δυνατά (και αλβανικά, που δεν μπορούσα να προβλέψω τη ροη της λογοκαλασνικοφωνίας τους).
Προφανώς έλεγαν για τα νέα τους μια και συναντηθήκαν εκεί πάνω από τα πάσχοντα κεφαλάκια μας. Νύχτα μέρα. Μμερικοί παρέμεναν και συνεχώς εκεί. Ετσι με τον τσαμπουκά τους.

Τα είχα παίξει μέχρι που η γυναίκα μου το έψαξε και με πήγαν σε άδειο δίκλινο, που το δικαιούμουν (!) και συνήλθα. Διαφορετικά πολύ αμφιβάλω αν θα είχα καν επιβιώσει.

Μια άλλη φορά στο Σισμανόγλειο, στο θάλαμο βραχείας νοσηλείας με καρδιολογικό επεισόδιο έφεραν στις 2 τη νύχτα κάποιον μαζί με όλο του το σόι.
Ξύπνησα από τις αγριοφωνάρες ενός. Τον παρακάλεσα να σταματήσει. Μου απάντησε προκλητικά.

Και πετάγομαι σφαίρα να τον πνίξω τον φούστη, παίρνοντας σβάρνα τα στατώ με τους ορούς που είχα ξεχάσει ότι μου είχαν βάλει.


Αντε μετά να εξηγήσεις στους ξένους τι είναι θάλαμος νοσηλείας στο Μπουρδελιστάν

1 σχόλιο:

Gee Pontius είπε...

Μου θύμισες σκηνή στο Λαϊκό πριν πολλά χρόνια, ένας Αλβανός να λέει στον γιατρό τι αρρώστια έχει η γυναίκα του αλλά δεν την ήξερε ελληνικά και την έλεγε αλβανικά
-Η γυναίκα μου έχειτάδε
- Τιείναι αυτό δεν το ξέρω
- Τάδε !
- Δεν το ξέρω σας είπα
- Τι γιατρός είσαι ; Πως δεν το ξέρεις; ο αλβανικός όρος είναι ιντερνάσιοναλ !!!!