Τα πρόλαβα τα άτιμα. Και όχι μόνο τα
τελευταία, αυτά που κατάργησε ο Καραμανλής, σκάβοντας ο ίδιος την άσφαλτο με
τον γκασμά το 1953.
Πρόλαβα και τα πιο παλιά (δεν θυμάμαι πια ήταν αυτά, τα κίτρινα ή τα πράσινα).
Περνούσαν τη γέφυρα στο Παναθηναϊκό Στάδιο κατεβαίνοντας από το Παγκράτι.
Κι ήταν εκεί (1959?), πάνω στον Αρδηττό που βλέπαμε μαζί με την Αλέκα να γκρεμίζουν την γέφυρα και να μετατρέπουν τον Ιλισσό σε αυτό που λέμε σήμερα Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου
Πρόλαβα και τα πιο παλιά (δεν θυμάμαι πια ήταν αυτά, τα κίτρινα ή τα πράσινα).
Περνούσαν τη γέφυρα στο Παναθηναϊκό Στάδιο κατεβαίνοντας από το Παγκράτι.
Κι ήταν εκεί (1959?), πάνω στον Αρδηττό που βλέπαμε μαζί με την Αλέκα να γκρεμίζουν την γέφυρα και να μετατρέπουν τον Ιλισσό σε αυτό που λέμε σήμερα Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου
Κοιτούσαμε τις μπουλντόζες, τα τσιμέντα, μερμήγκια οι
εργάτες και χαιρόμαστε που θα μεγαλώσουμε, θα παντρευτούμε και θα ζήσουμε σε
μια τόσο ωραία πόλη που φτιαχνότανε.
Φεύ, σκατά!
Ούτε ωραία έγινε η πόλη, ούτε παντρευτήκαμε…
Φεύ, σκατά!
Ούτε ωραία έγινε η πόλη, ούτε παντρευτήκαμε…
2 σχόλια:
Στην Αθήνα τα τραμ ήταν καφεπορτοκαλί, το τραμαπό Σύνταγμα που πήγαινε πειραιά ήταν πράσινο και αντικαταστάθηκε από τα περιβόξτα πράσινα λεωφορεία. Το τραμ στον Πειραιά καταργήθηκε πολύ αργότερα
Τα πράσινα τραμ της Αθήνας τα έχω μόνον ακούσει από τη μάνα μου, του Πειραιά όμως τα θυμάμαι, διότι υπήρχαν και μετά το 1953, όπως υπήρχαν στην Αθήνα ως το 1959 τα κίτρινα (μόνο πια στις γραμμές Ακαδημία - Καλλιθέα (1), Ομόνοια - Ρουφ (4), Ομόνοια -Πετράλωνα (9), Ιπποκράτους -Βοτανικός (10) και Ιπποκράτους -Κολοκυθού (11)).
Το τραμ του Περάματος ήταν άλλης εταιρίας (εκείνης που είχε και τον Ηλεκτρικό) και λειτουργούσε ως το 1977.
Δημοσίευση σχολίου