Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η φιλόζωη



Τι ήθελα να πω κάτι για γατούλες στη διπλανή μου στο αεροπλάνο. Για τρεις ώρες και πάνω μου έλεγε για τις γάτες που είχε μεγαλώσει στη ζωή της. Αλλά η πλάκα ήταν για τα γατάκια τους. Πως τα αποκατέστησε ένα, ένα. Σαν να ήταν παιδιά της:
-Που λες αυτή η γατούλα έκανε 5 γατάκια την πρώτη φορά. Το ένα το έδωσα σε έναν εισαγγελέα τον Α αν τον έχεις ακουστά. Πολύ εξαιρετικός κύριος. Είναι πρώτος ξάδελφος του Β που είχε παντρευτεί την κόρη του Γ, αλλά χώρισαν γιατί αυτή τον ζήλευε. Τώρα μεταξύ μας, εγώ έχω ακούσει ότι τον απατούσε.
Η γατούλα λοιπόν αυτή μου έλεγε ο Α ότι έκανε 8 γατάκια. Και άκου να δεις τι τύχες είχανε. Το ένα το πήρε ένας γιατρός του ΚΑΤ. Ορθοπεδικός, Καθηγητής πρώτης. Ξέρω. Εχει χειρουργήσει τη ξαδέλφη μιας φίλης μου της Ολγας που είχε σπάσει το ισχίο της. Η γατούλα λοιπόν αυτή …
Μέχρι να προσγειωθούμε κατάλαβα τι δράμα είναι για έναν Κάκτο να συνταξιδεύει με μια Κακτού στο τετράγωνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: